درباره وردپرس
وردپرس
مستندات
پشتیبانی
بازخورد
ورود
سهشنبه 30 اردیبهشت 1404
Monday 19 May 2025
2025/05/19
1404/02/30
ساعت: 1:25 ق.ظ
جستجو
Toggle navigation
ورود
نظرسنجی عمومی طلاب سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران
شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران
>
نظرسنجی عمومی طلاب سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران
نظرسنجی طلاب سطح 3 و 4
مرحله
1
از
10
10%
مشخصات توصیفی طلبه
استان، شهر و مدرسه خود را تعیین نمایید:
قم/قم/جامعه الزهراء (سلام الله علیها)
آذربایجان شرقی/خسروشهر/آموزش عالی الزهرا(علیهاالسلام)
آذربایجان شرقی/تبریز/مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(علیهاالسلام)
آذربایجان شرقی/تبریز/آموزش عالی حضرت فاطمه (علیهاالسلام)
آذربایجان غربی/ارومیه/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی الزهرا(علیهاالسلام)
آذربایجان غربی/ارومیه/ آموزش عالی ریحانه الرسول(علیهاالسلام)
آذربایجان غربی/خوی/آموزش عالی الزهراسلام اله علیها
آذربایجان غربی/میاندوآب/آموزش عالی الزهراسلام اله علیها
اردبیل/اردبیل/مرکز تخصصی حضرت رسول اکرم(ص)
اردبیل/ گرمی/ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)
اصفهان/اصفهان/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی فاطمه الزهرا
اصفهان/اصفهان/مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه
اصفهان/اصفهان/موسسه آموزش عالی حوزوی محتهده امین
اصفهان/خمینی شهر/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی فاطمه الزهرا(علیهاالسلام)
اصفهان/شاهین شهر و میمه/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون(علیهاالسلام)
اصفهان/گلپایگان/آموزش عالی حضرت صدیقه کبری سلام اله علیها
اصفهان/نجف آباد/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی ام الائمه
اصفهان/ملک شهر(اصفهان)/آموزش عالی اهل بیت علیه السلام
البرز/کرج/موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه
ایلام/ایلام/موسسه آموزش عالی فاطمةالزهراءاطهر(علیهاالسلام)
بوشهر/بوشهر/مرکز تخصصی فقه و اصول معصومیه
تهران/پاکدشت/مدرسه علمیه سطح سه فاطمیه
تهران/پیشوا/فاطمیه
تهران/تهران/رفیعه المصطفی
تهران/تهران/درة الصدف
تهران/تهران/امام حسن مجتبی(علیهالسلام)
تهران/تهران/مدرسه علمیه سطح سه قائم چیذر
تهران/تهران/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی قاسم ابن الحسن(علیهالسلام)
تهران/تهران/مرکز تخصصی فقه و اصول قبا
تهران/تهران/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه(علیهاالسلام)
تهران/تهران/مؤسسه آموزش عالی حوزوی کوثر
تهران/ری/مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم(علیهالسلام)
چهارمحال و بختیاری/شهرکرد/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی فاطمیه
خوزستان/اهواز/مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(علیهاالسلام)
خوزستان/آبادان/موسسه آموزش عالی فاطمةالزهرا(علیهاالسلام)
خوزستان/بند امام خمینی(بندر ماهشهر)/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی امام خمینی(ره)
خوزستان/دزفول/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی الزهرا(علیهاالسلام)
خوزستان/شوشتر/مرکز تخصصی فقه و اصول امام هادی(علیهالسلام)
زنجان/زنجان/موسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (علیهاالسلام)
سمنان/دامغان/مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمیه
سمنان/سمنان/موسسه آموزش عالی حوزوی عصمتیه
سمنان/شاهرود/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی امام جعفر صادق(علیهالسلام)
سیستان و بلوچستان/ایرانشهر/مؤسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه(علیهاالسلام)
سیستان و بلوچستان/زاهدان/مؤسسه آموزش عالی حوزوی نرجس(علیهاالسلام)
فارس/جهرم/حضرت نرجس(علیهاالسلام)
فارس/شیراز/مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة النبی(ص)
فارس/آباده/کوثر سطح3
فارس/گراش/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی الزهرا(علیهاالسلام)
قزوین/آبیک/آموزش عالی زینبیه سلام اله علیها
قزوین/قزوین/مؤسسه آموزش عالی حوزوی کوثر
قم/آران و بیدگل/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی زینب کبری(علیهاالسلام)
قم/قم/مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری(علیهاالسلام)
قم/قم/مرکز آموزش غیرحضوری قم
قم/قم/مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
قم/قم/آموزش عالی حضرت آمنه(علیهاالسلام)
قم/قم/آموزش عالی آیت الله ایروانی
قم/کاشان/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی کوثرکاشان
کردستان/بیجار/فاطمه الزهراء (علیهاالسلام)
کردستان/سنندج/موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(علیهاالسلام)
کردستان/قروه/الزهرا(علیهاالسلام)
کرمان/رفسنجان/مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی زینب کبری(علیهاالسلام)
کرمان/کرمان/مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمیه
کرمانشاه/کرمانشاه/مرکز تخصصی تفسیر وعلوم قرآنی امام خمینی
کرمانشاه/صحنه/مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهراء(علیهاالسلام)
کهگیلویه و بویراحمد/بویراحمد(یاسوج)/فاطمیه سطح3
گلستان/گرگان/مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(علیهاالسلام)
گیلان/رشت/مرکز تخصصی فقه و اصول ریحانه النبی(علیهاالسلام)
گیلان/رودسر/فاطمیه
لرستان/بروجرد/مرکز تخصصی محدثه
لرستان/خرم آباد/مرکز تخصصی زینبیه
لرستان/درود/مركز تخصصي فقه واصول حضرت خديجه كبري (س)
مازندران/بابل/مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(علیهاالسلام)
مازندران/تنکابن/مرکز تخصصی فقه و اصول زینب کبری(علیهاالسلام)
مازندران/جویبار/مرکز تخصص ریحانه الرسول(علیهاالسلام)
مازندران/ساری/مرکز تخصصی نورالزهراء(علیهاالسلام)
مرکزی/اراک/مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه النبی - سطح3و4
مرکزی/محلات/آموزش عالی فاطمیه سلام اله علیها
مرکزی/ساوه/ ریحانه الرسول(علیهاالسلام)- سطح3و4
هرمزگان/بندرعباس/مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(علیهاالسلام)
هرمزگان/بندرلنگه/الزهراء(علیهاالسلام)
همدان/همدان/مؤسسه آموزش عالی حوزوی فدک
یزد/اردکان/مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(علیهاالسلام)
یزد/میبد/مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت زهرا(علیهاالسلام)
یزد/یزد/مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(علیهالسلام)
سال ورود خود به حوزه علمیه را تعیین نمایید:
1400
1399
1398
1397
1396
1395
1394
1393
1392
1391
1390
قبل از 1390
سطح تحصیلی خود را تعیین نمایید:
سطح 3
سطح 4
معدل تحصیلات حوزوی تاکنون خود را وارد نمایید (به عنوان مثال، اگر معدل شما 16.35 است، فقط عدد 16 را وارد نمایید):
لطفاً یک عدد کمتر یا برابر با
20
وارد کنید.
وضعیت تاهل خود را تعیین نمایید:
متاهل
مجرد (تاکنون ازدواج نکرده ام)
سایر
تعداد فرزندان خود را تعیین نمایید:
فرزندی ندارم
1
2
3
4
5
بیشتر 5 فرزند
شغل همسر خود را تعیین نمایید:
اشتغال در یکی از قوای سه گانه
اشتغال در یکی از سایر نهادهای حاکمیتی
نظامی
طلبه
مستخدم بخش خصوصی
شغل آزاد
بازنشسته یا مستمری بگیر
سایر موارد
تحصیلات همسر خود را تعیین نمایید:
دکتری یا سطح 4
کارشناسی ارشد یا سطح 3
کارشناسی یا سطح 2
کاردانی یا سطح 1
دیپلم
زیردیپلم
رشته تحصیلی دبیرستان خود را تعیین نمایید:
ریاضی
تجربی
انسانی
تحصیلات دبیرستان ندارم
آیا در مراسم نماز جماعت مساجد شهر شرکت میکنید؟
بله
خیر
آیا در راهپیمایی ها و مراسم های ویژه انقلابی شرکت میکنید؟
بله
خیر
از لحاظ پایگاه اقتصادی و اجتماعی خود را در کدامیک از طبقات اجتماعی زیر قرار میدهید؟
طبقه اجتماعی مرفه
طبقه اجتماعی متوسط
طبقه اجتماعی پایین
لطفا قومیت خود را تعیین نمایید:
فارس
ترک
لر
کرد
گیلکی
عرب
مازنی
ترکمن
بلوچ
سیستانی
سایر
پذیرش و ورود به حوزه
لطفا نظر خود را با انتخاب یک گزینه، تعیین نمایید.
معدل دوره لیسانس/ دبیرستان/ راهنمایی در هنگام پذیرش طلاب خواهر گویای توانایی علمی طلاب است.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
در مصاحبه ورودی داوطلبین حوزه خواهران به استعدادهای آنان توجه نمیشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
ملاک اصلی پذیرش مصاحبهکنندگان طلاب، ظاهر مناسب داوطلبین است.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
به اصالت و مذهبی بودن خانواده هنگام پذیرش توجه لازم نمیشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
به انگیزه حوزوی داوطلبین هنگام پذیرش توجه لازم میشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
سؤالات مصاحبهکنندگان در هنگام پذیرش ربطی به سنجش و ارزیابی داوطلبین برای ورود به حوزه ندارد.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
هنگام جذب، متناسب با نیازهای تبلیغی کشور، طلبه پذیرش میشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
هنگام جذب به توانایی ارتباطی طلاب برای فعالیتهای تربیتی و ارشادی توجه نمیشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
هنگام جذب به توانایی کلامی طلاب برای فعالیتهای تربیتی و ارشادی توجه میشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
به توانایی جسمی طلاب هنگام پذیرش توجه نمیشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
به توانایی روحی هنگام پذیرش توجه میشود.
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
میزان آمادگی طلاب در اجرای وظایف طلبگی
لطفا ابتدا میزان آمادگی خود و سپس تاثیری که حوزه علمیه بر این آمادگی داشته است را با انتخاب یک گزینه، تعیین نمایید.
میزان آمادگی شما برای تبلیغ و ترویج مکتب اهلبیت علیهمالسلام
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای تبلیغ و ترویج مکتب اهلبیت علیهمالسلام چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای تبلیغ و ترویج نظام اسلامی
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای تبلیغ و ترویج نظام اسلامی چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای پاسخگویی به مسائل دینی زنان
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای پاسخگویی به مسائل دینی زنان چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای کمک به استقرار جهانی تمدن اسلام
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای کمک به استقرار جهانی تمدن اسلام چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای معرفی الگوی زن مسلمان در عرصههای مختلف فردی و اجتماعی
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای معرفی الگوی زن مسلمان در عرصههای مختلف فردی و اجتماعی چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای معرفی خانواده تراز اسلامی
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای معرفی خانواده تراز اسلامی چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای مقابله علمی و ارشادی نسبت به شبهات و انحرافات مطرح در جامعه
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای مقابله علمی و ارشادی نسبت به شبهات و انحرافات مطرح در جامعه چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای پژوهش و نگارش در زمینههای تخصصی (فقه، اصول، تفسیر، ادبیات و ...)
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای پژوهش و نگارش در زمینههای تخصصی (فقه، اصول، تفسیر، ادبیات و ...) چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در دانشگاهها
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در دانشگاهها چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در دانشگاهها
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در دانشگاهها چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در مدارس
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در مدارس چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در مدارس
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در مدارس چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در حوزههای علمیه
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت آموزشی در حوزههای علمیه چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در محیطهای فرهنگی مثل مساجد، هیئتها، NGO ها
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در محیطهای فرهنگی مثل مساجد، هیئتها، NGO ها چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در خارج از کشور
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای فعالیت فرهنگی و تربیتی در خارج از کشور چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای پژوهش و نگارش درباره مسائل نوپدید و موضوعات جدید (مثل شبهات)
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای پژوهش و نگارش درباره مسائل نوپدید و موضوعات جدید (مثل شبهات) چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
میزان آمادگی شما برای حضور تبلیغی طلاب خواهر به منظور ترویج دین در فضاهای مجازی
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
تاثیر حوزه علمیه بر آمادگی شما برای حضور تبلیغی طلاب خواهر به منظور ترویج دین در فضاهای مجازی چقدر بوده است؟
اصلا
خیلی کم
کم
زیاد
خیلی زیاد
فعالیت و تحصیل طلاب
از اینکه در حوزه تحصیل میکنم راضی هستم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مایل نیستم تا بالاترین سطح تحصیل در حوزه پیش بروم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
دیگران را به تحصیل در حوزه تشویق میکنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مایل نیستم برخی از درسهای حوزه را تدریس کنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مایلم فعالیتهای تربیتی و ارشادی برای مردم داشته باشم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
به موضوعاتی برای پژوهش، نوشتن کتاب یا مقاله فکر نمیکنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
بحثها، نقدها و شبهاتی را که در جامعه مطرح میشوند، دنبال میکنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
از الآن نمیدانم که پس از پایان تحصیلات چه فعالیتهای مرتبط با تحصیلات حوزویام را خواهم داشت.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
تنها به منبع اصلی هر درس اکتفا نمیکنم و به کتابها یا مقالات مرتبط نیز مراجعه میکنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدرکگرایی در طلاب ورودی افزایشیافته و انگیزه های مقدس کاهش یافته است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
علاوه بر کلاسهای حوزه، از منابع غیر حوزوی یا کلاسهای خارج از حوزه نیز استفاده میکنم.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
توجه به مسائل معنوی در مدارس از اولویت برخوردار نیست.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
توجه به مسائل اخلاقی در مدارس از الویت برخوردار است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
طلاب از اهداف تحصیل خود اطلاعی کافی ندارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
در برنامه ریزی درسی به اقتضائات جنسیتی، سن و مسئولیتهای بانوان (مانند نقش مادری و همسری) توجه شده است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
برنامه های درسی برای هدایت استعدادها در فرآیند تحصیل تنظیم نشده است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
برنامه های تحصیلی پژوهش محور است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
در برنامه ریزی درسی به جایگاه قرآن و تفسیر آن توجه نشده است.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید و کیفیت آموزش
اساتید تخصص کافی علمی برای ارائه درس دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید مهارت لازم و کافی برای ارائه درس ندارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید برای پاسخگویی به پرسشها و رفع اشکالات طلاب بهراحتی در دسترس هستند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید میزان یادگیری طلاب را به شیوه درستی ارزیابی میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید منابع متنوعی را برای مطالعه به طلاب معرفی میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید، حضور فعال در کلاسها دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید، وقت کافی برای راهنمایی و نظارت بر یادگیری طلاب صرف میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید، طلاب را نسبت بهضرورت هر درس و اهداف آموزشی آن توجیه میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید انگیزه کافی برای تدریس ندارند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید توانایی نقد و تحلیل مطالب کتاب را دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید در اخلاق حرفهای خود برتريجويي و رقابتطلبي دارند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید بر تربیت اخلاقی طلاب تأثیر دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید در تشویق و ترغیب طلاب به تحصیل موفقاند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید کافی و ماهر برای راهنمای و مشاوره پایاننامه وجود ندارد.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدارس با کمبود اساتید سطوح عالی مواجه هستند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
اساتید متن محور هستند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
رفتارهای اجتماعی طلاب
افراد اغلب با من مشورت میکنند
بله
خیر
وقتی مشکلدارم ترجیح میدهم از کسی کمک بگیرم تا اینکه تنهایی روی آن کارکنم.
بله
خیر
من حداقل سه دوست نزدیک و صمیمی دارم
بله
خیر
از آموزش دادن دانستههایم به دیگران لذّت میبرم
بله
خیر
من در میان جمع احساس راحتی میکنم.
بله
خیر
وقتی چشمانم را میبندم میتوانم تصاویر واضحی را ببینم.
بله
خیر
من نسبت به رنگها علاقهمند و حساسم
بله
خیر
در خواب رؤیاهای روشنی میبینم.
بله
خیر
من طراحی را دوست دارم و من اغلب طراحی میکنم.
بله
خیر
من ترجیح میدهم کتاب، مجلات و روزنامههایی را بخوانم که تصاویر زیادی دارند.
بله
خیر
کیفیت مدیریت مدارس
مدیران مدرسه به مسائل و مشکلات طلبهها اهمیت میدهند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه طلاب را به پیشرفت، تشویق و ترغیب میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه حوزه خواهران اخلاق خوب و تعامل مناسبی با طلاب دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه از مشارکت طلاب در امور مدرسه استقبال میکنند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه از علم و مهارت مدیریتی خوبی برخوردار هستند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه نظارت مناسبی بر عملکرد طلاب دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه نظارت مناسبی بر عملکرد اساتید دارند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه همانند یک مربی دلسوز جهت رشد همه جانبه طلاب میکوشند.
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه در جذب طلاب بااستعداد توانمندند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه در جذب طلاب باانگیزه توانمندند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه در جذب اساتید باسواد توانمندند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه در ارائه برنامههای مناسب درسی طلاب توانمندند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه در مدیریت مدارس موفق هستند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیران مدرسه زمان کافی به تعلیم و تربیت طلاب اختصاص نمیدهند
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
در انتخاب مدیران حوزه خواهران روابط، جای ضوابط را گرفته است
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
مدیریت مدیران در حوزه علمیه خواهران کاملاً سلیقهای و بدون ضوابط است
کاملا مخالفم
نسبتا مخالفم
نسبتا موافقم
کاملا موافقم
میزان توانایی های طلاب
میزان توانایی خود را با انتخاب یک گزینه، تعیین نمایید
روخوانی قرآن
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
قرائت قرآن به صورت ترتیل
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
مداحی و روضه خوانی
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
کلاس داری
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
سخنرانی
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
تبلیغ دین در فضای مجازی
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
تسلط و آشنایی با احکام مبتلابه
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
عالی
خودارزیابی طلاب
بر اساس سند چشمانداز و اساسنامه، حوزه های علمیه خواهران باید طلاب تراز نظام اسلامی برای جامعه ایران تربیت نمایند. شما با توجه به تجربه چند سال آموزش و تحصیل در حوزه خواهران، به شاخصهای دانشی زیر، از 0 تا 20 چه نمره ای به خود میدهید؟ همچنین در مجموع به طلاب همکلاسی خود چه نمره ای میدهید؟
نمره من
در هر مورد، به خودتان چه نمره ای می دهید
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای دینی در عرصه فقه زن
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای دینی در عرصه خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان عالم و مدافع نظریه و اندیشه اسلام در حوزه زن در برابر نظرات زنان فمینیستی
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان عالم و مدافع نظریه و اندیشه اسلام در حوزه خانواده در برابر نظرات زنان فمینیستی (اندیشه برابری زن و مرد و...)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای تشیع در عرصه فقه زن و خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان نظریهپرداز در عرصه فقه زن و خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 در مقابله با جریانهای انحرافی (مثل عرفانهای کاذب و...)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 در تولید محصولات فرهنگی (مثل تدوین کتب با رویکرد اسلامی برای کودکان)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
نمره همکلاسی های من
در هر مورد، به همکلاسی خود چه نمره ای می دهید
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای دینی در عرصه فقه زن
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای دینی در عرصه خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان عالم و مدافع نظریه و اندیشه اسلام در حوزه زن در برابر نظرات زنان فمینیستی
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان عالم و مدافع نظریه و اندیشه اسلام در حوزه خانواده در برابر نظرات زنان فمینیستی (اندیشه برابری زن و مرد و...)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان صاحبنظر آموزههای تشیع در عرصه فقه زن و خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 بهعنوان نظریهپرداز در عرصه فقه زن و خانواده
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 در مقابله با جریانهای انحرافی (مثل عرفانهای کاذب و...)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
میزان توانمندی علمی طلاب سطح 3 و 4 در تولید محصولات فرهنگی (مثل تدوین کتب با رویکرد اسلامی برای کودکان)
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
در صورت تمایل به شرکت در قرعه کشی، لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید:
لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید:
Name
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.
جستجو